Obsługa klienta

Jeśli chcesz dowiedzieć się czym jest i jak działa Ania Kruk, koniecznie zapoznaj się z opisem naszej platformy.Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania. 

1.JAK ZAREJESTROWAĆ SIĘ W SKLEPIE ANIAKRUK.PL ?

Aby dokonać rejestracji ( założyć Konto Klienta), należy wejść w panel logowania klikając po lewej stronie „ZALOGUJ SIĘ” i wybrać po prawej stronie opcję „utwórz konto”, a następnie wypełnić wymagane pola w formularzu rejestracji. Na podany przez Ciebie e-mail wyślemy potwierdzenie, dzięki któremu będziesz wiedzieć, że Twoje konto zostało pomyślnie utworzone.

2.CZY POSIADANIE KONTA KLIENTA (LOGINU I HASŁA)JEST KONIECZNE ABY MÓC DOKONYWAĆ ZAKUPÓW?

Nie musisz mieć założonego Konta Klienta, aby dokonać zakupów. Jednak zarejestrowanie w Butiku Online Ania Kruk daje Ci mnóstwo dodatkowych korzyści w postaci rabatów, indywidualnych zniżek czy bonów. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie uczestnictwa w programie lojalnościowym Klub Przyjaciół Ania Kruk.

3. CO ZROBIĆ GDY ZAPOMNĘ HASŁA?

Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij w panelu logowania „nie pamiętasz hasła?”. Na podany e-mail wyślemy Ci link resetujący zapomniane hasło, dzięki któremu łatwo nadasz nowe hasło dostępu.

4.JAK ZDOBYĆ KARTĘ STAŁEGO KLIENTA W KLUBIE PRZYJACIÓŁ ANI KRUK I JAKIE KORZYŚCI SIĘ Z NIĄ WIĄŻĄ?

Aby otrzymać Kartę Klubu Przyjaciół Ani Kruk, wystarczy, że zrobisz zakupy online za minimum 150zł lub zbierzesz paragony z zakupów w butikach stacjonarnych na sumę 150zł z ostatnich 6 miesięcy. Dołączając do Klubu Przyjaciół, otrzymujesz przede wszystkim stały rabat -10% na kolejne zakupy, informacje o nowościach i przecenach czy odnawianie i naprawę biżuterii. Dodatkowo możesz liczyć na indywidualne benefity, przyznawane lojalnym klientom na podstawie historii ich zamówień.

5.JAK WYPISAĆ SIĘ Z KLUBU PRZYJACIÓŁ?

Aby zrezygnować z uczestnictwa w programie lojalnościowym Klub Przyjaciół Ani Kruk możesz wypełnić formularz rezygnacji w dowolnym butiku stacjonarnym u obsługi sklepu lub w panelu swojego Konta zaznaczyć opcję „ rezygnuję z Klubu Przyjaciół Ania Kruk.”

6. JAK WYPISAĆ SIĘ Z NEWSLETTERA ANIA KRUK?

W stopce każdej wiadomości wysłanej w ramach newslettera znajduje się link, pozwalający na rezygnację z dalszego otrzymywania takiej korespondencji od butiku online Ania Kruk. Rezygnacji możesz również dokonać wybierając odpowiednie ustawienia w Panelu Moje Konto lub zgłaszając osobiście rezygnację z newslettera w Biurze Obsługi Klienta ( tel. 628 57 57 ) lub w dowolnym butiku stacjonarnym w całej Polsce.

7. JAK ZMIENIĆ ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 61 628 57 57. Konsultant zmieni zamówienie wedle Twojego życzenia :)

8. CZY ZOSTANĘ POINFORMOWANY O STANIE REALIZACJI ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA?

Tak, otrzymasz powiadomienie drogą elektroniczną na adres e-mail podany przy zakupie.

9.CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ KARTĄ PRZY ODBIORZE PACZKI?

Dokonując zamówienia, wybierasz opcję płatności. Przy odbiorze istniej możliwość opłacenia zamówienia gotówką u kuriera lub na Poczcie Polskiej. Standardowo płatność kartą jest uwzględniana tylko w przedpłacie online.

10.JAK OPŁACIĆ ZAMÓWIENIE, GDY WYSKAKUJE BŁĄD SYSTEMU PŁATNOŚCI?

Jeśli kilkukrotna próba opłacenia zamówienia online nie powiedzie się, możesz dokonać tradycyjnego przelewu na konto:
97 1240 6595 1111 0010 6443 5175
Dane adresowe
Ania Kruk Sp. z o.o.
ul. Mazowiecka 27/1
60-623 Poznań
podając w tytule numer zamówienia. Ponadto możesz wybrać możliwość opłacenia zamówienia przy odbiorze paczki, zaznaczając pole” za pobraniem”

11. W JAKI SPOSÓB PAKUJEMY NASZĄ BIŻUTERIĘ ?

Do każdego zakupu powyżej 50zł dołączamy w prezencie wyjątkowe filcowe etui, które już stało się naszym znakiem rozpoznawczym. Opakowania filcowe później świetnie nadają się do przechowywania biżuterii, jak również są wygodnym sposobem na spakowanie jej w podróż. Przy zakupie możesz wybrać również opcję „zapakuj na prezent”. Otrzymasz dodatkowo ozdobną torebeczkę z logo sklepu ANIA KRUK. Ta opcja jest bezpłatna.

12. JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA ZAMÓWIONĄ BIŻUTERIĘ?

Wiesz na czym stoisz: już podczas wyboru produktu wskazujemy Tobie czas realizacji zamówienia. Prawie wszystkie produkty wysyłamy w 24 godziny, w niektórych przypadkach rezerwujemy sobie 2 dni. Ważne! Jeśli zamawiasz biżuterię personalizowaną, tzn. z wybitym lub wygrawerowanym napisem, czas realizacji się nieznacznie wydłuża. Ponieważ każda sztuka jest wybijana ręcznie przez naszych złotników, przygotowanie odpowiedniego napisu może zająć od 2 do 5 dni, w zależności od wzoru. Więcej o personalizowanych projektach przeczytasz poniżej. Wysyłamy produkty od poniedziałku do piątku za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej Pocztex - jak wolisz. Możliwy jest także odbiór osobisty, w wybranym przez Ciebie butiku ANIA KRUK. Tutaj sprawdź listę naszych butików w całej Polsce. Ważne! Zamówienia złożone w sklepie internetowym realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie ANIA KRUK Sp. z o.o., co może nieznacznie wydłużyć czas realizacji podany przy produkcie. Nie dotyczy to zamówień płatnych przy odbiorze (przesyłek za pobraniem)

13. ILE TRWA DOSTAWA PRODUKTU Z INDYWIDUALNYM GRAWEREM?

Każde zamówienie jest wybijane odręcznie przez naszych złotników. Przygotowanie odpowiedniego napisu może zająć od 2 do 5 dni, w zależności od wzoru. W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia, powiadomimy Cię o Tym mailowo. Status zamówienia możesz każdorazowo sprawdzić w panelu swojego konta online na aniakruk.pl

14. CZY MOŻNA ZAMÓWIENIE WYSŁAĆ NA INNY ADRES?

Tak – jeśli chcesz wysłać zamówienie pod inny adres niż podany przy zakładaniu Twojego osobistego Konta Klienta, wystarczy wybrać opcję „adres do wysyłki” i wypełnić odpowiednimi danymi.

15. ILE KOSZTUJE TRANSPORT?

Aby zobaczyć koszty dostawy Twojego zamówienia, sprawdź opcje dostawy tutaj

16. CO ZROBIĆ, JEŚLI PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIE STWIERDZĘ, ŻE PODAŁEM BŁĘDNE DANE DO WYSYŁKI LUB FV?

W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 61 628 57 57

17.CZY MOŻLIWY JEST ODBIÓR OSOBISTY TOWARU W WYBRANYM SALONIE?

Tak, jak adres dostawy i opcję płatności, prosimy wybrać docelowy butik. Zamówienie należy opłacić przy odbiorze.

18. NA KTÓRYCH PRODUKTACH MOGĘ WYGRAWEROWAĆ DEDYKACJĘ? CZY TO JEST OSOBNO PŁATNE?

Grawerowanie można wybrać na podstawie filtrowania produktów wg opcji grawer. Ponadto możemy wykonać grawerowanie na każdej dodatkowo wybranej zawieszce.

19.JAK WYGLĄDA GRAWER? JAK WYGLĄDA WYBIJANIE?

Zobacz przykład graweru i przykład wybijania

20.CZY MOGĘ ZA ZAMÓWIENIE ZAPŁACIĆ BONEM UPOMINKOWYM?

Bon upominkowy można wykorzystać tylko przy zakupach dokonywanych w butikach stacjonarnych, ponieważ jest bonem na okaziciela.

21. JAK DOBRAĆ WŁAŚCIWY ROZMIAR PIERŚCIONKA?

Zmierz średnicę pierścionka najszerszym miejscu i wybierz rozmiar według informacji zawartych tutaj.

22.JAK DOBRAĆ WŁAŚCIWY ROZMIAR BRANSOLETKI?

W większości przypadków, bransoletki mają rozmiar uniwersalny, z możliwością zapinania na kilka oczek w tzw. przedłużce. Aby upewnić się, czy bransoletka ma właściwy dla Ciebie rozmiar, zmierz swój nadgarstek. Informacja o długości bransoletki znajduje się zawsze w opisie produktu.

23. ... MASZ NIESTANDARDOWE PYTANIE ?

Przejdź do zakładki KONTAKT, aby wysłać nam wiadomość. Odpowiemy szybko!