KAMPANIA REBORN to siła odrodzenia i kolejny rozdział opowieści o różnorodności. Tym razem chcemy Wam przypomnieć, jak złożoną i niejednoznaczną kwestią jest macierzyństwo. Każda osoba zaproszona do udziału w kampanii to jego odmienna wizja, inne podejście do tematu kobiecości, wolności, umiejętności decydowania o sobie. Każdy wybór i każda droga – osobista, niejednoznaczna, kręta i interesująca.
W kampanii wzięły udział Kaja, dwie Weroniki i Adrianna. Silne osobowości i osobiste, poruszające historie związane z macierzyństwem, które może być dziś rozumiane na wiele sposobów. Dziewczyny są w podobnym wieku i na podobnym etapie ważnych, życiowych wyborów. Istotne są różnice w decyzjach, jakie podjęły, wybór drogi, którą podąża każda z nich i wymykanie się schematom.
Mocnym elementem projektu jest ODRODZENIE, które może symbolizować przemianę, coś nowego, coś świeżego i innego. Każda z nas nosi w sobie własne rozumienie oraz decyzję dotyczącą macierzyństwa. A co nas łączy? Siła do pokonywania przeciwności i możliwość decydowania o sobie. Idea macierzyństwa odradza się w każdej z nas na nowo, nabierając osobistego wymiaru.
Badanie „Zbadanie i określenie warunków do poprawy kondycji demograficznej Polski w perspektywie finansowej 2021-2027” z marca 2021 pokazuje, że 22,9% badanych jako priorytet wskazuje założenie rodziny, dla 28,9% tym priorytetem jest samorozwój, 44,3% uważa, że posiadanie dziecka to główne źródło szczęścia, a 37,3% sądzi, że dziecko to ogranicznik wolności. To wspaniałe, że tak pięknie się różnimy.