FORMULARZ ZWROTU (POBIERZ)
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być kompletny i nie posiadać śladów użytkowania.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu zakupionego w promocji zapoznaj się z jej regulaminem: https://aniakruk.pl/pl/content/19-regulamin
Prosimy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do przesyłki razem z dowodem zakupu.
Zapakuj zwracany zamówienie w pudełka firmowe i dobrze zabezpiecz biżuterię. Nie bierzemy odpowiedzialności za wysłany do nas zwrot.
Rekomendujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną.
Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient.
Wyślij na adres:
ANIA KRUK Sp. z o.o.
ul. J. H. Dąbrowskiego 399/4
60-425 Poznań
Nie ma możliwości dostarczenia osobiście paczki na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem i nadanych do paczkomatu.
Po otrzymaniu i weryfikacji Twojej paczki otrzymasz od nas wiadomość e-mail dot. Zatwierdzenia lub odrzucenia Twojego zwrotu. W przypadku gdy zwracany produkt będzie nosił ślady użytkowania, zwrot nie zostanie przyjęty. Po zatwierdzeniu zwrotu w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności.
FORMULARZ REKLAMACYJNY (POBIERZ)
Staramy się aby produkty były wykonane z największą starannością i w najwyższej jakości.
Zapewniamy dwuletnią gwarancję na wzory ze srebra i złota. Jeśli coś stanie się z Twoją biżuterią, możesz w tym czasie złożyć reklamację
Aby zgłosić reklamację, wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki wraz z dowodem zakupu.
Każdą reklamację uważnie rozpatrujemy i dążymy aby każdy klient był zadowolony z decyzji, podjętej po rozpatrzonej reklamacji.
Rekomendujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zapakuj zwracany zamówienie w pudełka firmowe i dobrze zabezpiecz biżuterię. Nie bierzemy odpowiedzialności za wysłaną do nas reklamację.
Przesyłkę wyślij na adres:
ANIA KRUK Sp. z o.o.
ul. J. H. Dąbrowskiego 399/4
60-425 Poznań
Nie ma możliwości dostarczenia osobiście paczki na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem i nadanych do paczkomat.
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu Twojej reklamacji. W pierwszej kolejności postaramy się naprawić lub wymienić Twój produkt na nowy. Jeśli nie będziemy w stanie tego wykonać, zwrócimy Tobie środki za przesłany do nas produkt.
Pamiętaj!
Wpisz w formularzu reklamacyjnym kwotę jaką poniesiesz z wysyłką reklamowanego produktu. W przypadku uznanej reklamacji, środki te zostaną Tobie zwrócone.