ZWROTY 

SPRAWDŹ JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT

WYPEŁNIJ FORMULARZ

FORMULARZ ZWROTU (POBIERZ)

Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być kompletny i nie posiadać śladów użytkowania.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu zakupionego w promocji zapoznaj się z jej regulaminem: https://aniakruk.pl/pl/content/19-regulamin
Prosimy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do przesyłki razem z dowodem zakupu.

ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

Zapakuj zwracany zamówienie w pudełka firmowe i dobrze zabezpiecz biżuterię. Nie bierzemy odpowiedzialności za wysłany do nas zwrot.
Rekomendujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną.
Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient.

Wyślij na adres:
ANIA KRUK Sp. z o.o. 
ul. J. H. Dąbrowskiego 399/4
60-425 Poznań

Nie ma możliwości dostarczenia osobiście paczki na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem i nadanych do paczkomatu.

OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ

Po otrzymaniu i weryfikacji Twojej paczki otrzymasz od nas wiadomość e-mail dot. Zatwierdzenia lub odrzucenia Twojego zwrotu. W przypadku gdy zwracany produkt będzie nosił ślady użytkowania, zwrot nie zostanie przyjęty. Po zatwierdzeniu zwrotu w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności. 

Dodatkowe informacje

  • Nie ma możliwość wymiany produktów zakupionych w sklepie online.
  • Jeśli wraz z zamówieniem otrzymałaś/eś kartę Klubu, a dokonujesz zwrotu to kartę możesz sobie zatrzymać.
  • Produkty zakupione na stronie online ( nie dotyczy produktów zakupionych w butikach stacjonarnych), można również zwrócić w każdym butiku stacjonarnym. Proces zwrotu rozpocznie się w momencie przekazania przez butik produktów do działu odpowiadającego za ten proces. Pamiętaj! Nie dokonujemy zwrotu środków na miejscu w salonie. Adresy butików znajdziesz tutaj

REKLAMACJE

SPRAWDŹ JAK REKLAMOWAĆ PRODUKT

WYPEŁNIJ FORMULARZ

FORMULARZ REKLAMACYJNY (POBIERZ)

Staramy się aby produkty były wykonane z największą starannością i w najwyższej jakości.
Zapewniamy dwuletnią gwarancję na wzory ze srebra i złota. Jeśli coś stanie się z Twoją biżuterią, możesz w tym czasie złożyć reklamację
Aby zgłosić reklamację, wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki wraz z dowodem zakupu.
Każdą reklamację uważnie rozpatrujemy i dążymy aby każdy klient był zadowolony z decyzji, podjętej po rozpatrzonej reklamacji.

ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

Rekomendujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zapakuj zwracany zamówienie w pudełka firmowe i dobrze zabezpiecz biżuterię. Nie bierzemy odpowiedzialności za wysłaną do nas reklamację.

Przesyłkę wyślij na adres:
ANIA KRUK Sp. z o.o. 
ul. J. H. Dąbrowskiego 399/4
60-425 Poznań

Nie ma możliwości dostarczenia osobiście paczki na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem i nadanych do paczkomat.

OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu Twojej reklamacji. W pierwszej kolejności postaramy się naprawić lub wymienić Twój produkt na nowy. Jeśli nie będziemy w stanie tego wykonać, zwrócimy Tobie środki za przesłany do nas produkt.
Pamiętaj!
Wpisz w formularzu reklamacyjnym kwotę jaką poniesiesz z wysyłką reklamowanego produktu. W przypadku uznanej reklamacji, środki te zostaną Tobie zwrócone.

Dodatkowe informacje

  • Wzory ze srebra pokrytego złotem podlegają sześciomiesięcznej gwarancji.
  • Reklamację możesz złożyć również w butiku stacjonarnym ale proces weryfikacji reklamacji rozpocznie się, gdy butik stacjonarny przekaże zwracane przez Ciebie produkty do działu zwrotów i reklamacji. Adresy butików znajdziesz tutaj
  • Uszkodzenia mechaniczne produktów nie podlegają reklamacjom.