Czy ktoś kiedyś powiedział Ci, że nie zasługujesz na miłość, nie kochasz tak, jak trzeba, lub na uczucie jest już za późno? Nowa kampania NEW ROMANTIC mówi o tym, że miłości można doświadczyć na wiele sposobów. Do drugiej osoby, do siebie, do świata, do tego, co sprawia, że czujesz, że żyjesz. Nie ma tutaj żadnych ograniczeń i miejsca na ocenę. Daj się ponieść uczuciom, wybieraj te relacje, które dają Ci siłę i kochaj na własnych zasadach.
Nikt nie powinien narzucać, jak relacje powinny wyglądać i czy wpisują się w kanon. Pokazujemy, że bycie singlem/singielką czy długoletni związek dają tyle samo szczęścia — to nasz wybór, kogo i jak chcemy kochać.
NEW ROMANTIC to trzy historie, które mają wspólny mianownik — dążenie do szczęścia. Bohaterowie kampanii symbolizują problemy i reakcje, z jakimi zmaga się społeczeństwo. Nasza kampania to spojrzenie na miłość, która jest wolna i wielowymiarowa.
Kasia jest singielką, która lubi wolność i niezależność. Zachęca do tego, by na siłę nie szukać miłości — druga osoba nie świadczy o poczuciu „całości”, a bycie singlem pozwala się realizować. Wskazuje różnice w podejściu wśród kobiet i mężczyzn.
Stewa i Kacper są parą, która na swoich kanałach social media normalizuje podejście do transpłciowości i akceptacji siebie. Mówią o tym, jak ważne jest zaufanie, wsparcie oraz wychodzenie ze schematów, które pojawiły się w relacjach w ich życiu.