a)
AKTYWACJA - proces aktywowania środków pieniężnych na Karcie Podarunkowej następujący w chwili dokonania zakupu Karty Podarunkowej w Butiku Stacjonarnym albo w chwili jej rejestracji online w przypadku dokonania zakupu Karty Podarunkowej w Sklepie.
b)
BOK - telefoniczne Biuro Obsługi Klienta Sprzedawcy, za pośrednictwem którego Klient może uzyskać informacje na temat Towarów, Sklepu, Regulaminu oraz aktualnych Promocji;
c)
BON UPOMINKOWY - bon towarowy wydawany na okaziciela w postaci karty, o określonej wartość majątkowej wyrażonej w polskich złotych, uprawniający jego posiadacza do jednokrotnego lub wielokrotnego dokonywania zakupów w Butikach Stacjonarnych, wydawany przez Sprzedawcę w okresie od 1.01.2013 r. do 31.12.2018 r.
d)
BUTIK STACJONARNY - butiki stacjonarne Sprzedawcy, których lista dostępna jest pod adresem: https://aniakruk.pl/pl/butiki.
e)
CENA - określona w złotych polskich lub w innej walucie kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Towaru na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży;
f)
DOŁADOWANIE - proces przypisania impulsów elektronicznych na Karcie Podarunkowej posiadanej przez Klienta wskutek zakupu tychże impulsów elektronicznych w Butiku Stacjonarnym lub Sklepie lub wskutek zwrotu przez Użytkownika Towaru/ów wobec odstąpienia od umowy, obniżenia ceny zakupu wskutek uznanej reklamacji lub innego zdarzenia uzasadniającego otrzymanie impulsów przez Użytkownika.
g)
HASŁO – ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, który jest określony przez Klienta podczas tworzenia Konta. Klient jest zobowiązany do zachowania Hasła w ścisłej poufności (do nieujawniana go jakimkolwiek osobom trzecim). Hasło może być zmienione w ustawieniach Konta. Sprzedawca może udostępnić Klientowi możliwość tzw. odzyskania zapomnianego Hasła w sposób określony w ramach Sklepu;
h)
KARTA PODARUNKOWA - elektroniczny bon towarowy wydawany na okaziciela w postaci plastikowej Karty Podarunkowej z danymi umożliwiającymi identyfikację bonu, o określonej dacie ważności, z elektronicznie przypisanymi informacjami o ilości impulsów elektronicznych reprezentujących określaną wartość majątkową wyrażoną w polskich złotych, uprawniającego jego posiadacza do jednokrotnego lub wielokrotnego dokonywania zakupów w Butiku Stacjonarnych lub Sklepie.
i)
KLIENT - osoba fizyczna albo osoba prawna albo inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, działająca przez osobę umocowaną, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
j)
KOD ZABEZPIECZAJĄCY - ciąg znaków służący do aktywacji Karty Podarunkowej w przypadku zakupu Karty Podarunkowej w Sklepie, sprawdzania salda Karty Podarunkowej oraz do dokonania zapłaty w procesie płatności.
k)
KONSUMENT - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
l)
KONTO KLIENTA/KONTO - przestrzeń udostępniana Klientowi w ramach Sklepu zgodnie z Umową o Świadczenie Usług, pozwalająca na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności/usług. Klient uzyskuje dostęp do Konta Klienta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji na stronie Sklepu. Konto Klienta umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki Towarów, śledzenie statusu Zamówienia, dostęp do historii Zamówień;
m)
KOSZYK usługa udostępniana każdemu Klientowi oraz każdemu użytkownikowi Sklepu, który korzysta z serwisu aniakruk.pl, polegająca na umożliwieniu mu łatwego dokonania zakupu jednego lub kilku Towarów, wpisanie kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi umowami/regulaminami, wyświetlenie podsumowania Ceny zakupu poszczególnych Towarów i wszystkich Towarów łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki), wyświetlenie przewidywanego terminu dostawy Towarów, zapamiętanie Towarów dodanych do koszyka również po zakończeniu sesji przeglądarki przez okres nie dłuższy niż 21 dni. W przypadku gdy po dodaniu Towaru do Koszyka Cena Towaru ulegnie zmianie (np. po odliczeniu rabatu), Cena zostanie zaktualizowana w formularzu zamówienia;
n)
LOGIN - adres e-mail Klienta podany w ramach Sklepu podczas tworzenia Konta. Każdorazowe utworzenie/zmiana Loginu wymaga potwierdzenia adresu e-mail Klienta, poprzez kliknięcie przez Klienta w link aktywacyjny wysyłany przez Sprzedawcę na podany przez Klienta adres e-mail;
o)
NEWSLETTER - usługa Sprzedawcy polegająca na wysyłaniu Klientom, za ich wyraźną zgodą, bezpłatnych cyklicznych informacji na temat Sklepu, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej;
p)
PROMOCJE - szczególne warunki sprzedaży, uregulowane na zasadach wyrażonych w odrębnych regulaminach, dotyczące specjalnej oferty Sklepu obowiązującej w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych. W przypadku rozbieżności postanowień właściwego regulaminu Promocji z postanowieniami niniejszego Regulaminu, pierwszeństwo mają postanowienia właściwego regulaminu Promocji;
r)
REGULAMIN/UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG - niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz zasady świadczenia i korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);
s)
REJESTRACJA - proces weryfikacji Transakcji, umożliwiający wymianę Karty Podarunkowej na Towar, w trakcie którego ustalony zostaje m.in. status i wartość do wykorzystania Karty Podarunkowej.
t)
SKLEP - platforma sprzedaży Towarów oraz świadczenia usług oferowanych przez Sprzedawcę, prowadzona przez Sprzedawcę, stanowiąca zespół połączonych ze sobą stron internetowych, dostępna za pośrednictwem adresu URL www.aniakruk.pl
u)
SPRZEDAWCA - Spółka Ania Kruk Sp. z o. o z siedzibą w Poznaniu (60-425), ul. Dąbrowskiego 399, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS 0000417731, posiadająca: NIP 7811877692, REGON 302067803,kapitał zakładowy: 2.000.000,00 zł.
w)
TOWAR - rzecz(y) (produkty) sprzedawane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klienta, za zapłatą Ceny. Wszystkie towary oferowane na stronie Sklepu są fabrycznie nowe; Towary mogą być standardowe albo przygotowane na zamówienie Klienta, w zależności od aktualnego asortymentu prezentowanego w ramach Sklepu
y)
TRANSAKCJA - dokonana przy użyciu Karty Podarunkowej operacja polegająca na wymianie impulsów zapisanych na Karcie Podarunkowej na Towary oferowane przez Sprzedawcę poprzez obniżenie liczby impulsów zapisanych na Karcie Podarunkowej o kwotę odpowiadającą wartości nabytych przez Użytkownika Towarów oraz ewentualnego przypisania do Karty Podarunkowej nowej Wartości do wykorzystania, przy czym w jednej operacji nie może być wykorzystana więcej niż jedna Karta Podarunkowa.
z)
TREŚĆ/TREŚCI - elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Towarach, zdjęcia Towaru, filmy promocyjne, opisy, komentarze) w tym utwory w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są zamieszczane i rozpowszechniane w ramach Sklepu przez odpowiednio Sprzedawcę, kontrahentów Sprzedawcy, Klienta albo inną osobę korzystającą ze Sklepu;
aa)
UMOWA SPRZEDAŻY/UMOWA - umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Towarów za zapłatą Ceny powiększonej o ew. koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin, zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą w sposób określony niniejszym Regulaminem, tj. jest w szczególności zawierana z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. Umowa Sprzedaży określa w szczególności Towar, jego cechy, Cenę, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki;
ab)
UŻYTKOWNIK - każdorazowy posiadacz i okaziciel Karty Podarunkowej.
ac)
WARTOŚĆ DO WYKORZYSTANIA - przypisana karcie podarunkowej liczba impulsów odpowiadających kwocie wyrażonej w złotych polskich, do wysokości której to kwoty, Użytkownik może nabyć u Sprzedawcy Towary w zamian za impulsy zapisane na Karcie Podarunkowej.
ad)
WYMAGANIA TECHNICZNE - minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do korzystania ze Sklepu, zawarcia Umowy o Świadczenie Usług lub zawarcia Umowy Sprzedaży, tj.: posiadanie komputera lub innego urządzenia podłączonego do sieci Internet, wyposażonego w jedną z następujących przeglądarek internetowych (we wskazanych lub nowszych wersjach): Microsoft Internet Explorer 8.0, Firefox 7.0, Google Chrome 20.0, Safari 5.0, Opera 11.64, obsługującą Java Script oraz umożliwiającą zapisywanie plików cookies. By dokonać zakupów w Sklepie Klient musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail, a także klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych;
ae)
ZAMÓWIENIE - formularz udostępniony w ramach Sklepu, określający Towary jakie zamierza kupić Klient oraz dane Klienta konieczne dla zawarcia i wykonania Umowy. Zamówienie przesłane Sprzedawcy stanowi ofertę Klienta, tj. oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość, za pośrednictwem Sklepu.
AF)
E-VOUCHERY – wirtualna Karta Podarunkowa wydawana w postaci wirtualnej, posiadająca analogiczne parametry i spełniająca te same funkcje co Karta Podarunkowa w szczególności uprawniający jego posiadacza do jednokrotnego lub wielokrotnego dokonywania zakupów w Butiku Stacjonarnych lub Sklepie; Ilekroć w treści niniejszego Regulaminu mowa jest o Karcie Podarunkowej należy przez to rozumieć także E-Voucher, chyba że co innego zostało wyraźnie wskazane lub wynika z kontekstu.
AG)
PRZEKAZANI – podmioty gospodarcze, na podstawie porozumień z którymi i na podstawie rozliczeń z którymi, Sprzedawca wydaje na rzecz Użytkowników E-Vouchery, przy czym Sprzedawca nie jest związany treścią porozumień miedzy Przekazanymi oraz Użytkownikami i nie zna ich treści.
AH)
ZESTAWY PRODUKTÓW – posiadający swoją unikatową nazwę oraz numer identyfikacyjny Towar składający się z co najmniej dwóch produktów oferowanych łącznie, jako jeden przedmiot umowy między Sprzedawcą a Klientem, na zasadach określonych w pkt. 17 Regulaminu.
AI)
WISHLIST - usługa Sprzedawcy polegająca na jednorazowym wysłaniu, na wskazany przez Klienta adresy poczty elektronicznej, listy ulubionych Towarów, w imieniu i za zgodą Odbiorcy;
AJ)
ODBIORCA – osoba otrzymująca na swój adres email Wishlist po jej eksportowaniu.
1. Korzystanie ze Sklepu wymaga spełnienia przez urządzenie końcowe i system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, minimalnych Wymagań Technicznych.
2. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do utworzenia Konta lub złożenia Zamówienia.
3. Sprzedawca informuje, że korzystanie ze Sklepu za pośrednictwem przeglądarki internetowej, w tym składanie Zamówienia, a także nawiązywanie połączenia telefonicznego z BOK, może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet (opłata za przesyłanie danych) lub kosztów połączenia telefonicznego, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient.
4. Sprzedawca może powierzyć wykonywanie poszczególnych czynności w ramach Sklepu lub bieżącą obsługę Sklepu podwykonawcom. Pozostaje to bez wpływu na zakres oraz jakość usług Sprzedawcy, Sprzedawca jest też w każdym wypadku stroną Umowy o Świadczenie Usług.
5. Informacje prezentowane na stronie Sklepu nie stanowią oferty w myśl przepisów Kodeksu cywilnego. stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez Sprzedawcę do Klientów, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu cywilnego.
1. Sprzedawca w ramach Sklepu świadczy następujące nieodpłatne usługi na rzecz Klientów:
1. Zapisanie się do Newslettera jest dobrowolne i bezpłatne. W celu otrzymywania Newslettera, Klient wyraża zgodę na otrzymywanie Newslettera poprzez udostępnienie swojego aktywnego adresu e-mail w dedykowanym do tego polu albo zapisując się poprzez zakładkę „Newsletter” w ramach swojego Konta. Na podany przez Klienta adres e-mail Sprzedawca wyśle wiadomość z prośbą o potwierdzenie woli otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie w link aktywujący.
2. Oprócz adresu e-mail, zapisując się na Newsletter, Klient może w dedykowanym do tego polu podać swoją datę urodzenia, której podanie pozwala Sprzedawcy na wysyłanie Klientowi spersonalizowanych informacji z okazji urodzin, które mogą zawierać urodzinowe oferty specjalne lub promocje.
3. Klient może w każdym czasie zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie w link dezaktywacyjny znajdujący się w każdym Newsletterze przesyłanym do Klienta lub zmianę ustawień w panelu Moje Konto (Konto Klienta), Szczegółowe zasady i informacje na temat udzielenia oraz cofnięcia zgody na otrzymywanie Newslettera znajdują się w Polityce prywatności.
1. Wishlist jest usługą usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
2. Usługa Wishlist jest świadczona bezpłatnie a zawarcie umowy o jej świadczone jest dobrowolne.
3. Usługa Wishlist polega na zaznaczaniu przez Użytkownika Towarów które wzbudziły jego zainteresowanie do wirtualnej listy umożliwiającej późniejsze przeglądanie tychże Towarów (dla Klientów korzystających z Konta), przeniesienie Towarów z Wishlist do Koszyka, lub eksportowanie i wysłanie na konkretny adres email (dla wszystkich Klientów).
4. W celu eksportowania Wishlist na adres email, Klient, w imieniu swoim lub Odbiorcy, wyraża zgodę na otrzymywanie Wishlist poprzez udostępnienie aktywnego adresu e-mail oraz imienia, swoich lub Odbiorcy, w dedykowanym do tego polu ramach Sklepu. Korzystając z funkcjonalności eksportu Wishlist na adres email Odbiorcy, Klient oświadcza, że może dysponować przekazywanymi Sprzedawcy danymi Odbiorcy (świadczenie na rzecz osoby trzeciej w myśl art. 393 K.c.).
5. Usługa Wishlist jest jednorazowa (zawierana na czas określony) i do jej zawarcia dochodzi w chwili dodania pierwszego Towaru do Wishlist.
6. Klientowi przysługuje uprawnienie do wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi Wishlist ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, poprzez:
a) usunięcia plików cookies zamknięcia karty przeglądarki internetowej ze stroną Sklepu (dla Klientów niekorzystających z Konta),
b) eksportu Wishlist na podany adres email (dla Klientów niekorzystających z Konta),
c) eksportu Wishlist do Koszyka (dla wszystkich Klientów),
d) usunięcia wszystkich Towarów z Wishlist (dla wszystkich Klientów).
1. Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z Klientem są określone na stronie każdego Towaru.
2. Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w następujący sposób, kolejno:
3.Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia warunków Umowy przesłanego na podany przez Klienta adres e-mail.
1. Sprzedawca może okresowo umożliwiać Klientom rezerwację Towaru zanim pojawi się on w regularnej sprzedaży (przedsprzedaż).
2. Szczegółowe warunki zawierania umów, o których mowa w ust. 1 powyżej, będzie zawierać odrębny regulamin.
1. Ceny w ramach Sklepu zawierają wszelkie należne cła i podatki, w tym podatek VAT i są podawane w polskich złotych, z zastrzeżeniem, że mogą być również wyrażone w innej walucie.
2. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki. Koszty przesyłki Towaru są wyświetlane na stronie Sklepu w trakcie składania Zamówienia. Całkowita wartość zamówienia obejmuje Cenę, koszty przesyłki oraz ew. koszty związane z wybranymi przez Klienta dodatkowymi płatnymi usługami. Sprzedawca może w wybranym przez siebie okresie określić próg minimalnej wartości zamówienia, dla której przesyłka Towaru jest darmowa.
3. Promocje obowiązujące w Sklepie nie podlegają łączeniu, chyba że co innego wyraźnie wynika z regulaminu Promocji.
1. Płatności można dokonać:
2. Płatność gotówką za pobraniem, o której mowa w pkt d), nie jest dostępna w przypadku:
3.Termin płatności za zamówione Towary w przypadku wyboru przez Klienta formy płatności „z góry” wynosi 3 dni robocze od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po upływie powyższego terminu, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem celem powiadomienia o możliwości uiszczenia płatności w dodatkowym 7 dniowym terminie. Nieuiszczenie płatności, pomimo upływu wyznaczonego dodatkowego terminu, jest warunkiem rozwiązującym Umowę Sprzedaży. Klient może również we wskazanym terminie anulować Zamówienie bez ponoszenia konsekwencji, co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy.
4. W przypadku dostawy Towaru do wskazanego przez Klienta Butiku Stacjonarnego, Klient zobowiązany jest odebrać Towar w terminie 14 dni od dnia otrzymania powiadomienia o dostawie, po bezskutecznym upływie tego terminu Sprzedawca jest uprawniony anulować Zamówienia, w takim przypadku Umowa zostanie rozwiązana, a wszelkie płatności uiszczone z tytułu Umowy przez Klienta zostaną bez zbędnej zwłoki zwrócone.
1. Na czas dostawy Towaru do Klienta składa się czas przygotowania zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę oraz czas doręczania Towaru przez przewoźnika. Czas przygotowania zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę liczony jest od momentu zawarcia Umowy do momentu nadania przesyłki zawierającej Towar i wynosi zwykle 5 dni roboczych (dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy), jednak w szczególnych wypadkach opisanych w ust. 3 poniżej, może wynieść do 7 dni roboczych. Do powyższego czasu należy doliczyć czas doręczania Towaru przez danego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy i jest każdorazowo prezentowany na podstronie danego Towaru oraz widoczny w Koszyku zamówienia. Towary personalizowane, wykonane na indywidualne zamówienie Klienta (np. Towary z zamówionym przez Klienta grawerem), mogą mieć wydłużony czas realizacji do 7 dni roboczych. Firma Ania Kruk Sp. z o.o zastrzega, że w szczególnych przypadkach ma prawo do odmowy wykonania graweru, np ze względu na słowa niecenzuralne, powszechnie uznawane za obraźliwe czy mocno uderzające w czyjąś godność.
2. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy.
3. Sprzedawca informuje na stronie Sklepu o czasowych ograniczeniach w dostarczeniu Towaru przed zawarciem Umowy. W przypadku, gdy Towar niedostępny w Sklepie jest dostępny w jednym z Butików Stacjonarnych, czas realizacji zamówienia może wynieść do 5 dni roboczych.
4. Koszty dostawy ponosi Klient, chyba, że co innego wynika z Regulaminu lub szczegółowych regulaminów Promocji. W przypadku, gdy w ramach danej Promocji, Sprzedawca oferując bezpłatną dostawę Towaru, wskazuje formę dostawy, która jest dostępna nieodpłatnie lub przewoźnika/firmę kurierską, która realizuje dostawę w ramach tej Promocji.
5. Towary zamówione w Sklepie są dostarczane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
1. Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów niż przewidziane przez przepisy prawa. Niezależnie od wskazanego w zdaniu poprzednim terminu odstąpienia Sprzedawca może w wybranym przez siebie okresie określić w regulaminie Promocji dłuższy termin do odstąpienia od Umowy przez Klienta.
Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz stworzona według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. Towar z grawerem zamówionym przez Klienta).
W celu odstąpienia od Umowy Konsument składa Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. W tym celu Konsument może skorzystać z formularza stanowiącego załącznik do Regulaminu lub przekazać swoją decyzję o odstąpieniu w dowolnej innej formie. Konsument może:
2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik, weszła w faktyczne posiadanie Towaru, co zostanie potwierdzone podpisem na pokwitowaniu odbioru Towaru pod ustalonym adresem. W przypadku Zamówienia obejmującego wiele Towarów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – termin ten liczony jest od objęcia w posiadanie ostatniego z Towarów, ostatniej partii lub części.
3. Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi koszt całej zapłaconej przez niego kwoty, w tym koszty wysyłki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
5. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
6. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobów płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru lub dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
8.Konsument powinien zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy.
9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.
10. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy. Sprzedawca może w ramach akcji promocyjnej lub szczególnej oferty na warunkach określonych w odrębnym regulaminie zaoferować Konsumentowi odbiór zwracanych Towarów, przez Sprzedawcę od Konsumenta.
11. Zwrot Towaru zakupionego w ramach Promocji, w której warunkiem przyznania rabatu był zakup więcej niż jednego Towaru oznacza odstąpienie od Promocji i jest możliwy wyłącznie pod warunkiem zwrotu wszystkich Towarów, których łączny zakup uprawniał do udziału w Promocji. W przypadku, gdy jednym z Towarów zakupionych w ramach opisanej powyżej Promocji jest Towar, który nie podlega zwrotowi zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta (np. Towar z grawerem zamówionym przez Klienta), zwrot Towarów objętych Promocją nie jest możliwy.
12. Zwracane Towary należy odesłać na następujący adres: ANIA KRUK Sp. z o.o. ul. Dąbrowskiego 399, 60-425 Poznań. Prosimy o dołączenie w miarę możliwości dowodu zakupu Towaru. Konsument może również zwrócić Towar w wybranym przez siebie Butiku Stacjonarnym, przy czym za termin zwrotu Towaru uznaje się dzień, w którym Towar dotarł na adres wskazany powyżej (może to zająć do 14 dni).
13. W związku ze zmianami od 01.01.2021 dotyczącymi potwierdzania faktur korygujących klient przystępując do sklepu potwierdza i zgadza się na ich wystawienie
1. Sprzedawca prowadzi Biuro Obsługi Klienta (BOK), z którym Klient może kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania informacji na temat Sklepu lub statusu Zamówienia. Klient może kontaktować się z BOK w dni robocze (dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 8:00 do 16:00.
2. Koszt połączenia z BOK wynika z taryfy podstawowej operatora telefonicznego, z którego korzysta Klient.
3. W celach dowodowych, a także w związku z przedstawianiem przez Klienta różnych oświadczeń woli lub wiedzy względem Sprzedawcy za pośrednictwem BOK, wszelkie rozmowy telefoniczne z Klientem mogą być nagrywane przez Sprzedawcę, o czym Klient jest uprzednio informowany. Korzystanie z usług telefonicznych BOK jest uwarunkowane wyrażeniem przez Klienta zgody na nagrywanie rozmowy.
4. Sprzedawca nie jest dostawcą usługi Internetu ani dostawcą innych publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, za pomocą którego możliwe jest dokonanie Zamówienia lub korzystanie z usług Sprzedawcy, w tym z nawiązywania połączenia z BOK.
1. Wyłączne prawa do Treści, w tym elementów grafiki, układu i kompozycji tych elementów (tzw. layout), znaków towarowych, zdjęć, oraz innych informacji dostępnych na stronach internetowych Sklepu stanowią przedmiot praw wyłącznych Sprzedawcy lub partnerów handlowych Sprzedawcy. Treści te stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej, w tym praw z rejestracji znaków towarowych oraz praw do baz danych i jako takie korzystają z ustawowej ochrony prawnej.
Pobieranie lub wykorzystywanie, z zastrzeżeniem zapisów poniżej, Treści dostępnych w ramach Sklepu wymaga każdorazowo uzyskania zgody Sprzedawcy i nie może naruszać postanowień Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Klient może korzystać z ww. Treści wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania ze Sklepu.
2. Klient, umieszczając w ramach Sklepu jakiekolwiek Treści, w szczególności grafiki, komentarze, opinie lub wypowiedzi na Koncie Klienta lub w innym miejscu Sklepu udziela niniejszym Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie (w szczególności w Internecie) tych Treści, na terytorium całego świata. Prawo to obejmuje uprawnienie do udzielania sublicencji w zakresie uzasadnionym realizacją Umowy Sprzedaży lub Umowy o Świadczenie Usług (w tym funkcjonowaniem i rozwojem Sklepu), a także upoważnienie do wykonywania samodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich praw zależnych w zakresie opracowania, dostosowywania, przerabiania i tłumaczenia utworu w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z 4 lutego 1994 r. W zakresie, w którym Klient nie jest uprawniony do udzielania licencji, o których mowa w niniejszym ust. 2, Klient zobowiązuje się uzyskać dla Sprzedawcy takie odpowiednie licencje.
1. Klient może rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług ze skutkiem natychmiastowym, w każdym czasie, poprzez przesłanie Sprzedawcy żądania usunięcia Klienta, w formie:
2. Sprzedawca może w każdym czasie rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług z Klientem za miesięcznym okresem wypowiedzenia z ważnych powodów, rozumianych jako:
3. Sprzedawca swoje oświadczenie w tym zakresie wysyła na adres e-mail podany przez Klienta podczas utworzenia Konta Klienta.
4. Sprzedawca może wypowiedzieć Klientowi Umowę o Świadczenie Usług za siedmiodniowym okresem wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, tj. w sytuacjach gdy Klient (katalog zamknięty) narusza postanowienia pkt III.5.a, c, d, e, g, h Regulaminu.
5. Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 Kodeksu cywilnego.
6.Sprzedawca poinformuje Klientów o zmianie Regulaminu z odpowiednim wyprzedzeniem.
7. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sprzedawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację na stronie Sklepu oraz za pomocą wiadomości, przesłanej na podany przez Klienta adres e-mail.
8. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia wysłania informacji o zmianie. W przypadku Klientów posiadających Konto Klienta, mają oni prawo do wypowiedzenia Umowy o Świadczenie Usług w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na Umowy Sprzedaży zawarte przed zmianą Regulaminu.
Informacje oraz dane osobowe przekazywane nam przez Klienta będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z jej treścią.
1. Nabycie i wydanie Karty Podarunkowej
a)2. Używanie Karty Podarunkowej
a)3. Zwrot Towarów zakupionych za pomocą Karty Podarunkowej
a)4. Odstąpienie od umowy sprzedaży Karty Podarunkowej
a)5. Reklamacje Kart Podarunkowych
a)7. Postanowienia końcowe Zasad dotyczących Kart Podarunkowych
a)1. Do sprzedaży, oferowania i pozostałych kwestii związanych z Zestawem Produktów stosuje się w pierwszej kolejności zasady określone w niniejszym Regulaminie.
2. Zestaw Produktów to jeden Towar w rozumieniu niniejszego Regulaminu, a więc jeden przedmiot umowy między Sprzedawcą a Klientem, składający się z co najmniej dwóch produktów oferowany tylko łącznie.
3. Przedmiotem oferty w ramach Zestawu Produktów są wyłącznie produkty wybrane i zestawione przez Sprzedawcę. Klient nie ma możliwość modyfikacji Zestawu Produktów chociażby tylko przez ingerencję w liczbę lub rodzaj produktów wchodzących w skład Zestawu Produktów.
4. Dokonując zakupu Zestawu Produktów Klient nie ma możliwości skorzystania z aktualnie obowiązujących promocji czy ofert specjalnych, jeśli wprost nie dotyczą one Zestawu Produktów. Wyjątek od zasady wyrażonej w zdaniu poprzednim stanowią korzyści płynące z posiadania Karty Przyjaciół Ani Kruk i uczestnictwa w tym programie, na zasada określonych w odrębnym regulaminie (dostępnym tutaj [●]).
5. Klient może nabyć Zestaw Produktów przy użyciu Karty Podarunkowej (e-Vouchera) i Bonów Upominkowych.
6. Zważywszy, że Zestaw Produktów jest jednym Towarem i jednym przedmiotem umowy między Sprzedającym oraz Klientem, możliwość odstąpienia od umowy na zasadach określonych w przepisach prawa konsumenckiego oraz pkt. 10 niniejszego Regulaminu, dotyczy wyłącznie całego Zestawu Produktów (wszystkich produktów wchodzących w jego skład).
7. Dokonując zgłoszenia reklamacyjnego, Klient zobowiązany jest do dostarczyć do Sprzedawcy cały Zestaw Produktów (wszystkie produkty wchodzące w skład Zestawu Produktów).
8. W przypadku wady jednego (lub więcej) produktów wchodzących w skład Zestawu Towarów, Sprzedający może w przypadku braku możliwości usunięcia wady lub wymiany produktu na wolny od wad, obniżyć cenę uiszczoną za Zestaw Produktów o proporcjonalną wartość wadliwego produktu.
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej w dniu 03.12.2015 r.
(Aktualizacja: 29.11.2018 r.)
2. Umowa Sprzedaży i Umowa o Świadczenie Usług zawierana jest w języku polskim.
3. Prawem właściwym dla zawarcia Umowy jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Ewentualne spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem zostaną poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy,
4. Sprzedawca może modyfikować techniczny sposób realizacji Usługi, w szczególności z przyczyn natury technologicznej (rozwój przeglądarek i technologii), jednak bez pogarszania jej jakości, a także bez wpływu na zakres praw i obowiązków Klienta i Sprzedawcy.
5. Sprzedawca zapewnia środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług na podstawie Umowy o Świadczenie Usług.
6. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie oraz pobierać go ze strony w formacie *.pdf TUTAJ, a także sporządzić jego wydruk.
7. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości na podany adres e-mail
8. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostepnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy o Świadczenie Usług następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości na podany adres e-mail wiadomości.
Formularz ten należy pobrać tutaj, wydrukować, wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy.
Szczegółowe zasady Promocji/świadczenia usług przez Sprzedawcę (które nie stanowią załącznika do Regulaminu ani jego integralnej części)
Regulamin promocji "Produkt za 1 grosz od określonej kwoty" dostępny jest TUTAJ
Regulamin konkursu na Instagramie ''InstaSunday'' ważny od dnia 08.01.2023r. dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji "-30% na co drugą sztukę biżuterii" ważny od dnia 21.08.2023 dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji "TYLKO 24H: -25% PRZY ZAKUPACH OD 250 ZŁ!'' ważny od dnia 07.08.2023 dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji "2+1 - trzecia sztuka za jeden grosz'' ważny od dnia 25.07.2023 dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji "-20% PRZY ZAKUPACH ZA MINIMUM 200 ZŁ!'' ważny od dnia 09.07.2023 dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji ''2+1 - trzecia sztuka za jeden grosz'' z dnia 05.07.2023 dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji "-20% dwie i kolejne sztuki" z dnia 20.06.2023 dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji "TYLKO DZIŚ: -20% NA WSZYSTKO! z dnia 31.05.2023 dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji "-30% na co drugą sztukę biżuterii" ważny od dnia 18.05.2023 dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji "TYLKO DZIŚ: -20% PRZY ZAKUPACH ZA MINIMUM 200 ZŁ!'' ważny od dnia 08.05.2023 dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji "SZALEŃSTWO ZAKUPÓW: -35% na co drugą sztukę z kodem ANIAKRUK35" ważny od dnia 20.04.2023 dostępny jest tutaj TUTAJ
Regulamin promocji ''2+1 na kolczyki'' z dnia 15.04.2023 dostępny jest tutaj TUTAJ
Regulamin promocji "TYLKO DZIŚ: -20% NA WSZYSTKO! z kodem: NEWSPRING'' z dnia 13.04.2023 dostępny jest TUTAJ
Regulamin konkursu na Instagramie ''InstaŚRODA'' ważny do dnia 28.12.2022r dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji ''Okulary oraz łańcuszki -20% z kodem'' z dnia 04.04.2023 dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji ''HAPPY WEEK! dodatkowe -20% z kodem'' z dnia 03.04.2023 dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji ''- 15% na dwie sztuki, - 20% na trzy i więcej'' z dnia 23.03.2023 dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji ''NA WSZYSTKO: 2+1 - trzecia sztuka za jeden grosz'' z dnia 28.02.2023 dostępny jest TUTAJ
Regulamin promocji "-35% na co drugą sztukę" z dnia 07.02.2023 dostępny jest TUTAJ