ZWROTY 

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być kompletny i nie posiadać śladów użytkowania.
Prosimy wypełnić Formularz Zwrotu i dołączyć go do przesyłki razem z dowodem zakupu.

ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

Zapakuj zwracany zamówienie w pudełka firmowe i dobrze zabezpiecz biżuterię. Nie bierzemy odpowiedzialności za wysłany do nas zwrot.
Rekomendujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną.
Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient.

Wyślij na adres:
ANIA KRUK Sp. z o.o. 
ul. Dąbrowskiego 399,
60-425 Poznań

Nie ma możliwości dostarczenia osobiście paczki na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem i nadanych do paczkomatu.

OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ

Po otrzymaniu i weryfikacji Twojej paczki otrzymasz od nas wiadomość e-mail dot. Zatwierdzenia lub odrzucenia Twojego zwrotu. W przypadku gdy zwracany produkt będzie nosił ślady użytkowania, zwrot nie zostanie przyjęty. Po zatwierdzeniu zwrotu w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności. 

Dodatkowe informacje

  • Nie ma możliwość wymiany produktów zakupionych w sklepie online.
  • Zwrotu możesz dokonać również w butiku stacjonarnym ale proces zwrotu rozpocznie się, gdy butik stacjonarny przekaże zwracane przez Ciebie produkty do działu zwrotów i reklamacji. Pamiętaj! Zwrot środków nie dokonujemy na miejscu w salonie. Adresy butików znajdziesz tutaj

REKLAMACJE

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Staramy się aby produkty były wykonane z największą starannością i w najwyższej jakości.
Zapewniamy dwuletnią gwarancję na wzory ze srebra i złota. Jeśli coś stanie się z Twoją biżuterią, możesz w tym czasie złożyć reklamację
Aby zgłosić reklamację, wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki wraz z dowodem zakupu.
Każdą reklamację uważnie rozpatrujemy i dążymy aby każdy klient był zadowolony z decyzji, podjętej po rozpatrzonej reklamacji.

ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

Rekomendujemy, aby paczka została nadana przesyłką rejestrowaną. Zapakuj zwracany zamówienie w pudełka firmowe i dobrze zabezpiecz biżuterię. Nie bierzemy odpowiedzialności za wysłaną do nas reklamację.

Przesyłkę wyślij na adres:
ANIA KRUK Sp. z o.o. 
ul. Dąbrowskiego 399,
60-425 Poznań

Nie ma możliwości dostarczenia osobiście paczki na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do Nas za pobraniem i nadanych do paczkomat.

OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu Twojej reklamacji. W pierwszej kolejności postaramy się naprawić lub wymienić Twój produkt na nowy. Jeśli nie będziemy w stanie tego wykonać, zwrócimy Tobie środki za przesłany do nas produkt.
Pamiętaj!
Wpisz w formularzu reklamacyjnym kwotę jaką poniesiesz z wysyłką reklamowanego produktu. W przypadku uznanej reklamacji, środki te zostaną Tobie zwrócone.

Dodatkowe informacje

  • Wzory ze srebra pokrytego złotem podlegają sześciomiesięcznej gwarancji.
  • Reklamację możesz złożyć również w butiku stacjonarnym ale proces weryfikacji reklamacji rozpocznie się, gdy butik stacjonarny przekaże zwracane przez Ciebie produkty do działu zwrotów i reklamacji. Adresy butików znajdziesz tutaj
  • Uszkodzenia mechaniczne produktów nie podlegają reklamacjom.

SALE do -40%... Zobacz !