Różowy październik

W październiku — miesiącu uświadamiania i rozmów na temat raka piersi – przypomnieliśmy o koniecznych badaniach i profilaktyce oraz staraliśmy się rozmawiać o tym między sobą — w #AKteam i oczywiście z naszymi najbliższymi.

Co się u nas działo?

Przede wszystkim solidaryzowaliśmy się z osobami, które zmagają się z problemami zdrowotnymi. We własnych kręgach — osobistych i zawodowych — zwiększyliśmy świadomość oraz promowaliśmy badania profilaktyczne, które często są kluczowe i pomagają wykryć choroby na wczesnym etapie. 

Ponieważ lubimy się rozwijać, a jeszcze bardziej uwielbiamy, jak inni rozwijają się dzięki nam (zawsze podziwiamy każdy rozwój, naukę i pęd do wiedzy) współpracowaliśmy ze studentami z Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Medycyny, w ramach ich projektu PINK LIPS (który uważamy za wartościowy w kontekście szerzenia profilaktyki badań). Dzięki tej pełnej energii współpracy, w naszej firmie odbyły się świetne jakościowo warsztaty. Były nie tylko ciekawie. Przede wszystkim, zmotywowały nas do przeprowadzania regularnych badań. Uczyliśmy się o profilaktyce raka piersi, słuchaliśmy o sposobach leczenia oraz próbowaliśmy — ćwicząc na fantomach, prawidłowo badać piersi (a później w domu — swoje własne, szczególnie polecamy przy pomocy partnera lub partnerki :) )

Co jeszcze zrobiło Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny, co absolutnie musieliśmy wesprzeć? W ramach projektu PINK LIPS,  przez cały miesiąc organizowało konkursy dotyczące profilaktyki i świadomości chorób nowotworowych. Na ten cel przekazaliśmy (bony o wysokości 500 zł), które wsparły ich działania. Konkursy i prelekcje odbywały się na terenie całej Polski — wierzymy,  że przyniosły efekty w postaci wielu osób, które postawiły zadbać o zdrowie.

Oprócz tego mieliśmy fajną i dosłownie „bardzo piękną” współpracę z marką SYLVECO (którą lubimy i chętnie używamy ich produkty) Wymyślili boxy pełne kosmetyków, a my dorzuciliśmy tam biżuterię (przekazaliśmy na ten cel 60 bransoletek na różowym sznurku). Cały dochód ze sprzedaży tego magicznego pudełka marka przekaże fundacji OKO W OKO Z RAKIEM. 

BOXY są jeszcze  do kupienia i obejrzenia:

https://sylveco.pl/produkt/sylveco-box/

Dodatkowo (w dniu warsztatów, na których rozmawialiśmy o badaniu piersi) my, dziewczyny z  AKteam, ubrałyśmy się na różowo. Może się wydawać, że to niewiele znaczący gest — ale dla nas ważne było solidaryzowania się z osobami, którym temat jest bliski. Chciałyśmy też znormalizować i oswoić z tematem naszych pracowników. Czułyśmy, że jesteśmy w tym razem.

Co jeszcze zrobiliśmy?

Ponieważ mamy sporą bazę Klientów, którzy czytają nasz newsletter — wysłaliśmy im informacje o sposobach badania piersi i zaproszenie na webinar. Chcieliśmy, by to przypomnienie dotarło po prostu do jak najszerszego grona osób. Nie wiemy oczywiście, ilu z odbiorów zdecydowało się, żeby wykonać profesjonalne badania, ale mamy nadzieję, że chociaż połowa z 25 000 osób, które otworzyły i przeczytały maila, wykonało prawidłowo proste i niezwykle ważne samobadanie. To byłby prawdziwy sukces.

Cały październik to także różowy front naszego butiku online. Ponieważ codziennie odwiedzają go tysiące osób, uznaliśmy, że jest to także doskonała platforma do przypominania o badaniach i o tak ważnym temacie profilaktyki. Także więc w ten sposób zaznaczyliśmy, jak ważny to temat i wykorzystaliśmy nasz kanał komunikacji, by powiedzieć o czymś istotnym.

A co w butikach stacjonarnych? Wszyscy doradcy i doradczynie nosili różowe wstążki — oczywiście także jako wyraz solidarności i wsparcia.

W połowie października przeprowadziliśmy webinar (ze świetną dziewczyną ze Stowarzyszenia), który także dotyczył tej ważnej kwestii samobadania i profilaktyki raka piersi. Odbył się na naszym profilu na Instagramie i…

..tak bardzo ucieszyliśmy się, że obejrzało go aż 5000 użytkowników!

W czasie trwania akcji na naszych kanałach social media (Instagram, LinkedIn) nasze różowe komunikaty dotarły do 195 000 osób. 

Naszym wielkim marzeniem jest, by choć mały procent skorzystał z naszych porad i instrukcji i:

  • porozmawiał z bliskim o zdrowiu
  • poszedł się zbadać
  • dokonał samobadania piersi

Co wiemy o raku piersi?

Sprawdź, co pisaliśmy o tym tutaj:

https://www.linkedin.com/pulse/r%25C3%25B3%25C5%25BCowy-pa%25C5%25BAdziernik-miesi%25C4%2585c-profilaktyki-raka-piersi-/?trackingId=TMjDvElEGRJSdUNff3QUxg%3D%3D

Poznaj dane na temat raka i przekonaj się, że wcześnie wykryty jest całkowicie uleczalny. Pamiętajcie — zdrowie to skarb!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

768 1.25t0.768-1.25zM26.946 22.786q0 4.179-0.464 6.25-0.25 1.054-1.036 1.768t-1.821 0.821q-3.286 0.375-9.911 0.375t-9.911-0.375q-1.036-0.107-1.83-0.821t-1.027-1.768q-0.464-2-0.464-6.25 0-4.179 0.464-6.25 0.25-1.054 1.036-1.768t1.839-0.839q3.268-0.357 9.893-0.357t9.911 0.357q1.036 0.125 1.83 0.839t1.027 1.768q0.464 2 0.464 6.25zM9.125 0h1.821l-2.161 7.125v4.839h-1.786v-4.839q-0.25-1.321-1.089-3.786-0.661-1.839-1.161-3.339h1.893l1.268 4.696zM15.732 5.946v3.125q0 1.446-0.5 2.107-0.661 0.911-1.893 0.911-1.196 0-1.875-0.911-0.5-0.679-0.5-2.107v-3.125q0-1.429 0.5-2.089 0.679-0.911 1.875-0.911 1.232 0 1.893 0.911 0.5 0.661 0.5 2.089zM21.714 3.054v8.911h-1.625v-0.982q-0.946 1.107-1.839 1.107-0.821 0-1.054-0.661-0.143-0.429-0.143-1.339v-7.036h1.625v6.554q0 0.589 0.018 0.625 0.054 0.393 0.375 0.393 0.482 0 1.018-0.768v-6.804h1.625z">